Vi kan, tør og lykkes – som medarbejder og ledelse

Medarbejder- og ledelsesgrundlaget bygger på vores værdier; At lære og lykkes. På en enkel måde beskriver værdierne, hvordan vi alle bidrager til udviklingen af en organisation, hvor mest muligt ansvar ligger hos den enkelte, og hvor vi sammen skaber fremdrift og udvikling.

Fælles grundlag

Nedenfor kan du læse, hvad det betyder for dig som ansat i Middelfart Kommune. 

  • Optræde servicevenlig, professionelt og etisk korrekt
  • Repræsentere kommunen godt udadtil
  • Sikre kvalitet i opgaveløsningen
  • Arbejde selvorganiseret
  • Agere værdibaseret i ord og handling
  • Få medarbejdere til at lykkes og hold fokus på ledelse
  • Nå eller overgå alle målsætninger for området
  • Skabe resultater i kerneopgaven til gavn for borgere
  • Bidrage til organisationens samlede resultater gennem eget område
  • Bringe eget område i samspil med omverdenen
  • Navigere i en politisk realitet
  • Agere værdibaseret i ord og handling
  • Få ledere til at lykkes
  • Nå eller overgå alle målsætninger for området gennem ledere
  • Skabe resultater gennem ledere i kerneopgaven til gavn for borgere
  • Bidrage til organisationens samlede resultater gennem eget område
  • Påvirke organisationen og fremtiden gennem strategisk ledelse og sikre meningsskabelse i eget område
  • Bringe eget område i samspil med omverdenen
  • Navigere i en politisk realitet
  • Agere værdibaseret i ord og handling
  • Nå eller overgå alle målsætninger for området gennem ledere
  • Skabe resultater i kerneopgaven til gavn for borgere
  • Bidrage til organisationens samlede resultater gennem eget område
  • Påvirke organisationen og fremtiden gennem strategisk ledelse og sikre meningsskabelse i eget område
  • Bringe organisationen i samspil med omverdenen
  • Navigere i en politisk realitet
  • Agere værdibaseret i ord og handling
  • Udvikle kommunens eksterne relationer
  • Skabe vækst, udvikle kommunens identitet og gøre den attraktiv
  • Udvikle lokale velfærdsløsninger
  • Skabe resultater i kerneopgaven til gavn for borgere
  • Sikre et borger- og virksomhedsperspektiv på organisationen, så der skabes mere sammenhængende løsninger
  • Agere værdibaseret i ord og handling